Doux recenze: Doctor Who: Upíři z Benátek

Rory: ‚víte, co je na vás nebezpečné? Není to tak, že nutíte lidi riskovat, je to, že je přimějete, aby na vás udělali dojem.
jsou to čtyři roky, co Toby Whithouse Naposledy napsal epizodu Doctor Who. Vím, že byl zaneprázdněn bez andělů a být člověkem, ale po naprostém úspěchu „School Reunion“ (jedna z mých oblíbených epizod, vůbec), bylo to dlouhé a frustrující čekání. Po debaklu, který byl „vítězstvím Daleků“, byla moje očekávání Tento týden nízká. Zatím v této sezóně, jediná epizoda, kterou Moffat nenapsal, se ukázalo být absolutním Tureckem. Naštěstí byl Whithousův scénář před Gatissovým dreckem: příběh byl solidní, upíři děsiví a humor byl na penězích. Dokonce i Rory mě rozesmála. Beru zpět to, co jsem řekl o tom, že je nový Mickey. Tak to není! Dobře… ne tak moc.
Co Tento týden okamžitě vyniklo, bylo umístění, umístění, umístění. Dobře, možná to bylo Chorvatsko, a ne skutečné Benátky, ale Trogir udělal působivou náhradu za plovoucí město. Od románských kostelů, až po renesanční budovy, to musí být určitě jeden z nejatraktivnějších příběhů Doctor Who. A jeho umístění, spolu s whithousovým scénářem, rozhodně mu dodalo chuť nového měsíce – s Benátkami nahrazujícími Volterru—citlivost Saturnynianů na sluneční světlo, Calvierri nahrazující Volturi, a poslední, ale rozhodně v neposlední řadě, neuvěřitelně horké upíří dámy. Ne že by to byla špatná věc—jsem fanouškem franšízy Twilight. (Ticho!)
jedna věc, kterou měl scénář správný, byla jeho charakterizace. „Jedenáctá hodina“ se soustředila hlavně na doktora a Amy, takže se Rory přirozeně moc nedívala, ale dnes večer jsme viděli něco z jeho osobnosti a nečekaně jsem zjistil, že se mi docela líbí. Jistě, že je to komická úleva-ale Rory je zjevně víc, než se na první pohled zdá. Byl dost statečný, aby se na Francesco, vyzbrojený nic víc než besom (ze všech věcí), a byl dost ostrý, aby pochopili, proč TARDIS byl větší na vnitřní straně(aniž by museli být řečeno,). Tak, přes jeho počáteční plachost, Rory není hrnek, o kterém jsem si původně myslel,že je.
bylo také osvěžující, že mezi Rory a doktorem nebyla žádná malicherná žárlivost. Ve skutečnosti, doktor vypadal docela potěšen, když Amy navrhla Rory tag spolu. Zjevně se necítí ohrožen (jako u Mickeyho). Což znamená, co? Že nemá rád Amy? Že se cítí morálně neschopný zapojit kvůli jejímu závazku k Rory? Že ještě nepřemýšlel tak daleko dopředu?
a doktor vyskočil z dortu a informoval nastávajícího ženicha, že se muchluje se svým snoubencem, byl smích-nahlas absurdní. Opravdu jsem si užil doktorovu trapnost v těchto scénách-zdá se, že Smith dělá uměleckou formu z gawkiness. Bylo zajímavé, také, že později v epizodě, doktor obviňoval Amyiny volné rty z radosti a úlevy z úniku téměř jisté smrti. To je jedno z možných vysvětlení, předpokládám, ale is měl pocit, jako by bagatelizoval význam toho, co se vlastně stalo.

Roryho role dnes večer, spíše než být privilegovaným pasažérem, připadala spíše jako role příslovečného třetího kola. V tomto okamžiku v seriálu Doktor a Amy jsou na roli. Amy ztratila počáteční nervozitu – byla několikrát ve smrtelném nebezpečí a žila, aby vyprávěla příběh. Viděla, čeho je doktor schopen, a zná své vlastní limity. Viděla mimozemšťany, také-tak, když zjistila, že upíři zdánlivě existují, její reakcí bylo skočit pro radost a obejmout doktora, který vypadal stejně nadšený vyhlídkou. Samozřejmě, to nezůstalo bez povšimnutí Rory, jehož podobná pozorování nevyvolala od lékaře takovou radost, ale Amy má pro Rory City. Nakonec souhlasila, že si ho vezme, ale to bylo předtím, než potkala doktora. Rozhodla by se teď stejně? Vidím odvolání-Rory je bezpečná a spolehlivá – ale doktor je nepředvídatelný, tajemný a nekonečně zajímavější.
bylo také řečeno, že i při hraní Amy trvala na tom, aby byla Doktorovou manželkou. Nemyslela si dvakrát, než sestoupila chudou starou Rory do stavu sourozence, přesto Rory úplně ukradla show, když šli nahoru před Rosannou Calvierri. Jeho herectví bylo hrozné-není divu, že Rosanna viděla šarádu. Řidič gondoly? A jeho souboj mečbol / koště s Francescem byl povedený. Co se Rory snažila udělat s tím koštětem? Nemyslím si, že jsem kdy viděl muže vypadat méně schopný vyhrát boj, přesto jeho hrdinství zjevně mělo dopad na Amy. Ten polibek vypadal dost upřímně. Samozřejmě, minulý týden políbila doktora, takže je těžké odhadnout, jak moc polibek od Amy Pond ve skutečnosti znamená.
Saturnyniané byli docela slušným úsilím, i když se Whithousova expozice občas zdála nemotorná a zbytečně Podrobná. A někteří chudí CGI odvrátili celkový efekt-což byl v této sezóně trochu problém. Nejsem si jistý, kdo dělá vizuální efekty v těchto dnech. Je to ještě Mlýn? Saturnynians insectoid forma, i když úžasně detailní, ne zcela splynout s pozadím, ale my jsme si nějaké zajímavé hlavní oblouk věci o domovské planetě Saturnynians‘, a jak stejná trhlina, která byla sužuje lékaře, přinutil je uprchnout do jiného světa. Ticho a konec všeho, co? To nezní dobře.
Matt Smith byl opět prostě vynikající. Tuhle roli prostě dostane. Úplně vrátil Doktorovu mimozemšťanství. Není jako my. Vypadá jako my, mluví jako my, ale není jedním z nás. To je něco, myslím, že éra Russella T. Daviese nikdy přesvědčivě nepřekročila. Tennantův doktor se cítil jako muž s nadlidskými schopnostmi. Smithův doktor se cítí jako mimozemšťan, který vypadá jako muž. A rekvizity také nádherné Helen McCrory: hrála roli Rosanny se správným množstvím hrozby, smyslnost a nadpozemskost.

Pokud jsem měl jednu remcání, je to, že spiknutí bylo trochu odvozené. Explodující Francesco mi připomněl SIP fel-Fotch Passameer-Day Slitheenův zánik ve „třetí světové válce“, doktor, který vyšplhal po zvonici, připomínal, jak škáloval Empire State Building v „Evolution of the Daleks“, a milostný trojúhelník Doctor/Amy/Rory-i když se liší ve svých specifikách-se cítil příliš podobný dynamice Doctor / Rose/Mickey v první sezóně. A samozřejmě, myšlenka mimozemšťanů vydávajících se za Lidi byla přímou krádeží ze „školního setkání“. Ne že by krádež z vaší vlastní epizody byla příliš ohavným zločinem, ale většina této epizody se cítila jako mozaika příběhů jiných lidí. Ne, že by to nebylo příjemné—bylo to v pořádku—občas mi to připadalo příliš známé.
jiné myšlenky:
– může BBC prosím přestat s arsingem s počátečními časy?
– nemůžu uvěřit, že bouřkové zařízení mělo vypínač. Jak příhodné.