7 Nejlepší bazénový filtr písek v roce 2021-recenze a nejlepší tipy

pískový bazénový filtr

každé tři až pět let se granule písku ve vašem bazénovém filtru stanou hladkými a ztratí schopnost zachytit částice, které mají odstranit. Když k tomu dojde, je čas získat čerstvý písek pro váš filtr. Jakmile se podíváte na cenový rozdíl, může být lákavé pokusit se naplnit filtr pískem místo písku v bazénu. I když mohou vypadat stejně, mikroskopické rozdíly mezi různými typy písku dělají větší rozdíl, než byste si mysleli. Pokud nechcete platit za provoz bazénového čerpadla, které neplní své povinnosti, bylo by lepší, kdybyste poprvé dostali správný písek pro váš bazénový filtr.

takže, který písek je nejlepší a jaký je rozdíl? Níže najdete průvodce kupujícího, který stručně vysvětluje, co hledat v písku filtru bazénu a jaký je v tom rozdíl. Před tím, naše recenze 7 Nejlepší pytle s pískem na bazénový filtr na trhu pomohou zefektivnit váš výběr porovnáním všech důležitých bodů každého z nich.

rychlý pohled na naše oblíbené tipy:

hodnocení obrázek produkt podrobnosti
Nejlepší celkově

vítěz
Palmetto 50 liber bazénu filtru písku Palmetto 50 liber bazénu filtru písku
  • žádné přidané chemikálie
  • 100% přírodní
  • není shluk nebo ucpat
  • zkontrolujte cenu
    nejlepší hodnota

druhé místo
    AquaQuartz 50 liber bazénový filtr Písek AquaQuartz 50 liber Bazénový filtr Písek
  • dostupná cena
  • 100% přírodní
  • bez chemických látek
  • zkontrolujte cenu
    Premium Choice

třetí místo
    ZeoSand 50 liber bazén Písek ZeoSand 50 liber bazén Písek
  • polovina tolik ZeoSand dělá stejnou práci
  • může filtrovat až 3 mikrony
  • zkontrolujte cenu
    HTH 50 liber bazénu filtru písku HTH 50 liber bazénu filtru písku
  • #20 standardní křemičitý písek
  • 100% přírodní
  • bez chemických látek
  • zkontrolujte cenu
    ZeoBest 25 liber bazén-filtr písku zeobest 25 liber bazén-filtr písku
  • dělá práci dvakrát svou váhu v běžném bazénu filtru písku
  • filtruje až 3 mikrony
  • zkontrolujte cenu

The 7 Nejlepší bazén filtr Písek balíčky:

Palmetto 50 liber bazénového filtru písku-Nejlepší celkově

Palmetto Poolfilter-50 Superior bazénový pískový filtr

bazény jsou již plné chemikálií a je dobré se pokusit nepřidávat více. Palmetto pool filter sand je 100% přírodní bez přidaných chemikálií. Je vyroben speciálně pro bazénové filtry, takže je dokonale dimenzován tak, aby odfiltroval vše, co váš bazén může sbírat, jako je hmyz, opalovací krém, vlasy, špína atd. Vzhledem k tomu, že neztuhne nebo se nestane neohrabaným, tento písek nikdy nezakrývá váš filtr a vždy nabízí hladké zpětné proplachování. Největším lákadlem tohoto písku je, že jakmile jej naplníte filtrem, nebudete o tom muset znovu přemýšlet, dokud nebude připraven k výměně za další tři až pět let. To znamená, že je to jeden z nákladnějších bazénových filtračních písků na trhu.

Pros
    • žádné přidané chemikálie
    • 100% přírodní
    • není shluk nebo ucpat
    nevýhody
    • vysoká cena

AquaQuartz 50 liber bazénový filtr písek-nejlepší hodnota

FairmountSantrol AquaQuartz50

doplňování bazénu filtr s pískem nemusí být drahé, a s AquaQuartz bazénový filtr písek, to není. Cena velmi cenově, tento písek má všechny vlastnosti dobrého písku v bazénu. Je bez chemikálií a je také 100% přírodní, takže se rovnoměrně vypláchne bez problémů.

jemné částice mohou odfiltrovat prach, vlasy, řasy a oleje z vody. Ačkoli písek má být # 20 bazénový písek s jednotnou velikostí mezi 0.45 mm a 0.85 mm, Ve skutečnosti byl pro náš filtr příliš jemný. To způsobilo, že část písku prošla filtrem a nahromadila se v bazénu. Filtrem prošla pouze malá část písku, ale stačilo to způsobit trochu potíží, protože je třeba vyčistit. Jiné značky filtru nemusí mít stejný problém,ale je to něco, co je třeba si uvědomit s touto možností bazénového písku za rozumnou cenu. I přes tento jeden neúspěch, za kvalitu, kterou dostanete, myslíme si, že je to nejlepší bazénový filtr písek za peníze.

Pros
    • dostupná cena
    • 100% přírodní

bez chemických látek

nevýhody
    • velmi jemný písek může procházet některými filtry

Zeosand 50 liber bazén Písek-Premium Choice

Zeosand bazén Písek

ZeoSand je trochu jiný než ostatní bazén filtrační písky. Zeosand je polovina hmotnosti normálního písku, což znamená, že vyplnění filtru trvá polovinu Zeosandu (podle hmotnosti). Přestože je doprovázena prémiovou cenou nálepky, protože potřebujete pouze polovinu, může to být nakonec ekonomičtější varianta. Díky své odlišné fyzikální struktuře může ZeoSand odfiltrovat mnohem jemnější částice, než je normální bazénový písek schopen, představovat 3 mikrony pro ZeoSand ve srovnání s 20 mikrony pro jiné pískové filtry.

jedinečný make-up ZeoSand má však nevýhodu. Tento písek vyžaduje před použitím velmi rozsáhlé proplachování. Pokud tak neučiníte, způsobí to, že“ Zeo dust “ změní váš bazén na zelenou. Když jsme poprvé začali provozovat ZeoSand, všimli jsme si trochu oblačnosti ve vodě. Po krátké době se rozšířila do celého bazénu. Museli jsme začít znovu, a tentokrát to opakovaně vymývali po delší dobu, abychom se ujistili, že je opravdu vyčištěn. Tato nevýhoda stačí k udržení Zeosandu z našich dvou nejlepších pozic.

Pros
    • polovina ZeoSand dělá stejnou práci
    • může filtrovat až 3 mikrony
    nevýhody
    • prémiová cena
    • vyžaduje před použitím rozsáhlé proplachování

HTH 50 liber bazénového filtru písku

hth bazénový Písek bazénový filtr písek

HTH nabízí #20 standardní křemičitý písek ve třídě 0,45 milimetrů. Je to velmi základní bazénový filtr písek, i když jeho cena je vyšší než u mnoha podobných konkurentů. I když je důkladně omyt, nenabízí stejný 100% přírodní a chemický standard, který odpovídá našim dvěma nejlepším tipům. U filtrů, které zřejmě procházejí jinými značkami písku, zdálo se, že HTH písek má o něco větší zrna, která neprošla filtrem. Nevýhodou bylo, že tento písek měl tendenci se ve filtru trochu shlukovat. I když to bylo snadno napraveno, za tuto cenu bychom doufali, že to bude vyžadovat menší údržbu.

Pros
    • InsertProsHere
    nevýhody
    • InsertConsHere

ZeoBest 25 liber bazénového filtru písku

Modrá vlna Na510

ZeoBest je zeolitové filtrační médium podobné Zeosandu, které odráží stejné výhody. Váš bazénový filtr potřebuje pouze polovinu hmotnosti Zeobestu, aby vykonal stejnou práci jako písek, který nahrazuje. Je schopen filtrovat až 3 mikrony pro čistší a čistší vodu, než by bylo možné dosáhnout standardním pískem v bazénu. Protože může pojmout více částic, vyžaduje ZeoBest zpětné mytí méně často než běžný písek. Bohužel, taška, kterou jsme dostali, vykazovala stejné problémy jako ZeoSand, zakalení vody zelenavým odstínem a vyžadující velké množství zpětného proplachování, než bude možné bezpečně použít. Úspora hmotnosti a skvělá filtrační schopnost jsou úžasné, ale budete se muset rozhodnout, zda to stojí za kompromis. Jakmile ji budete mít zpět umyté a spuštěné, mělo by to být dobré po dobu pěti let.

Pros
    • má práci dvojnásobnou hmotnost v běžném písku filtru bazénu
    • filtruje až 3 mikrony
    nevýhody
    • zanechává zakalený zbytek ve vodě

Quikrete 50 liber bazénu filtru písku

Quikrete bazén filtr písku Plavání

tento Quikrete bazén filtr písek je na horním konci cenového rozpětí. Vzhledem k tomu, že filtry bazénu mohou často obsahovat stovky liber písku, dodatečné náklady se sčítají v době, kdy je filtr znovu naplněn. Tento písek je pěkná čistě bílá barva, díky které se zdá čistý jen na základě vzhledu. S gradací 20/40 by měl být ideální pro použití v téměř každém bazénovém filtru. Nicméně, v našem testování, tento písek byl příliš jemný a byl tlačen přes filtr a do bazénu, což má za následek spoustu promarněného času stráveného úklidem nepořádku.

Pros
    • 20/40 gradace by měla odpovídat většině filtrů
    • čistě bílá barva vypadá čistě
    nevýhody
    • High-end cena
    • byla příliš jemná a prošla filtrem

Mystic White II 50 lbs bazénu-filtr písku

Mystic White II bazén filtr písku

Mystic White je speciálně tříděný čistě bílý písek vyrobený z křemene. Je vyroben tak, aby byl hranatější, aby odfiltroval více kontaminantů a zlepšil průtok. Navíc také umožňuje mnohem snazší čištění písku během zpětného proplachování. Je ekologicky bezpečný, chemicky inertní a bez zápachu. Nevykazuje žádné známky shlukování, balení nebo ucpání, Mystic White umožňuje rovnoměrný průtok, který pomůže vašemu bazénovému filtru být efektivnější a efektivnější. Všechny tyto výhody přirozeně přicházejí za cenu, která je vysoká. Ve skutečnosti je to zdaleka nejvyšší Cena bláznivého filtračního písku na tomto seznamu. Ačkoli se může pochlubit některými speciálními vlastnostmi, je to stále jen bazénový filtr písek a je obtížné ospravedlnit výrazně vyšší cenu, když jiné pískové filtry bazénu dělají podobnou práci za méně.

Pros
    • Úhlové zachytit více kontaminantů
    • ekologicky bezpečné, chemicky inertní
    nevýhody
    • Outprices ostatní bazén filtrační písky
    • stále jen písek

průvodce kupujícího

Nyní, když znáte naše doporučení pro nejlepší bazénové filtrační písky, můžete si za to vzít naše slovo, provést nákup a udělat. Nicméně, tam je trochu víc se učit. V této části, rychle pokryjeme několik věcí, které porovnáme mezi značkami a tím, co by mohlo odlišit jeden písek filtru bazénu od jiného.

zpětné proplachování

všechny pískové filtry bazénu budou vyžadovat pravidelné zpětné proplachování, aby byly pěkné a čisté a ujistěte se, že jsou schopny plnit svou povinnost zachytit nečistoty. Některé písky budou vyžadovat více zpětného praní než jiné, někteří to potřebují jen zřídka. Jiné typy bazénového filtru písku mohou před použitím vyžadovat rozsáhlé zpětné proplachování, aby se zabránilo nadměrnému prachu, který způsobí nepořádek vašeho bazénu.

shlukování nebo ucpání

pokud se písek shlukuje ve filtru, způsobí jeho ucpání. Když k tomu dojde, bude to bránit průtoku vody, což výrazně brání schopnosti systému udržovat vodu čistou. To může způsobit, že motor čerpadla bude muset pracovat mnohem tvrději než obvykle, což může zase snížit jeho životnost. Získání kvalitní bazén písek vám pomůže vyhnout se tomuto problému.

Velikost

většina bazénový filtr písek je k dispozici na obecný stupeň 20/40, což je to, co většina čerpadel bude používat. Některé značky mohou skončit příliš jemné a procházející filtrem, i když jsou označeny jako správný stupeň. Je známo, že se to stane, a pokud se vám to stane,budete muset najít značku, která má tendenci sedět na větší straně stupnice.

filtrační schopnost

většina standardních bazénový filtr písek nebude mít žádný problém odfiltrovat standardní kontaminantů. Věci jako vlasy, opalovací krém, oleje, hmyz, špína, listy, trosky atd., by neměl být žádný problém pro normální bazén filtr písku oddělit. Pokud chcete být opravdu důkladné s filtrací ačkoli, některé značky nabízejí typy bazénový filtr písku, který může odfiltrovat mnohem jemnější částice. Zatímco typické písky jsou schopny odfiltrovat částice až na 20 mikronů, některé typy umožňují odfiltrovat částice až na malé 3 mikrony!

Cena

když jdete vyměnit písek ve filtru bazénu, můžete být překvapeni, kolik písku je potřeba k doplnění. Některá čerpadla neberou tolik a jeden nebo dva sáčky dobrého písku filtru bazénu by měly stačit. Jiné modely, nicméně, může trvat stovky liber písku na doplnění. To by mohlo znamenat, že kupujete více než šest pytlů písku, jen abyste filtrovali vodu v bazénu. Pokud si koupíte jednu z možností filtračního písku s vyšší cenou, mohlo by se to opravdu rychle přidat.

závěr

pokud si chcete i nadále užívat bazén plný čisté a čisté vody, pak je důležité, abyste nezanedbávali písek filtru bazénu. Získání správného písku znamená, že budete mít krásnou čistou vodu dalších pět let, než budete muset přemýšlet o tom, že ji znovu nahradíte.

v naší nejvyšší pozici je písek z Palmetto Pool Filter velmi kvalitní písek, který splní všechny vaše potřeby a očekávání. 100% přírodní a bez chemikálií, nebude shlukovat ani ucpávat filtr a pokaždé nabízí hladké zpětné flushes.

pro ty, kteří chtějí nejvíce nákladově efektivní způsob, jak udržet jejich bazénové vody šumivé, AquaQuartz pool filter sand má všechny SPECIFIKACE, které byste očekávali od písku a zároveň cenově dostupné. A pokud peníze nejsou obavy pro vás, pak ZeoSand je jedinečná nabídka, která bude mít práci s polovinou tolik média, jen nezapomeňte udělat nějaké důkladné backflushing.

bez ohledu na to, jaký bazénový filtr si vyberete, pokud budete postupovat podle pokynů v našem průvodci kupujícím nebo si vyberete jeden z našich recenzí,určitě budete spokojeni se svým rozhodnutím, protože si užijete další den křišťálově čisté vody v bazénu.

vybraný obrázek kredit: Chad Robertson Media,